Kolejna aktywna niedziela.

W celu podtrzymania kondycji w okresie ograniczonej możliwości jazdy na rowerze, kilku członków KTC tj. Piotr, Mariusz, dwóch Ryśków oraz Robert, wzięło udział w kolejnym niedzielnym rajdzie pieszym. Ambitne założenie zostało zrealizowane z nawiązką. Służyły temu: piękna, zimowa aura oraz krajobrazy, świetne nastroje uczestników rajdu oraz ich możliwości kondycyjne.

Wędrówkę rozpoczęliśmy o godz. 9:30 z parkingu przy Rezerwacie Prządki kierując się do Zamku Kamieniec a następnie szlakiem zielonym przez Królewską Górę, Węglówkę do szlaku czarnego pod Kiczorą Małą, którym udaliśmy się w rejon Wieży radiowo- telewizyjnej na szczycie Suchej Góry a następnie przez Czarnorzeki i Rezerwat Prządki wróciliśmy zmęczeni ale usatysfakcjonowani do punktu wyjścia. Przed Czarnorzekami w kompleksie leśnym zboczyliśmy ze szlaku odwiedzając cmentarz wojenny z czasów I wojny światowej. W sumie przeszliśmy prawie 21 km w pięć i pół godziny a szlak okazał się bardzo wymagający z licznymi, stromymi podejściami i zejściami oraz trudną nawierzchnią. Mamy zamiar kontynuować weekendowe rajdy piesze licząc na udział w nich pozostałe członkinie oraz członków KTC wraz rodzinami. Do zobaczenia na szlaku 🙂

Ten wpis został opublikowany w kategorii KTC. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.